Champtoceaux aan, ja hoor, de Loire

21 september 2018 - Champtoceaux, Frankrijk

Vanmorgen werden we wakker met regen, maar toen we op pad gingen was het droog en kwam er weer een flauw zonnetje tevoorschijn. We zijn dwars door de wijnstreek van Anjou gereden. Zo'n 13km westwaards. Voor ons een prachtige cp gevonden achter een kerk en bovenop een heuvel. En natuurlijk de Loire aan onze voeten.
We wilden net gaan wandelen, toen we een Nederlands stel troffen.
Weer veel ervaringen uitgewisseld. Leuk!
Daarna toch een wandeling gemaakt en lazen we onderweg op een stijl natuurpad dat als de kerkklok 12 slaat om middernacht, dat er dan het spook van een monnik hier ronddwaalt
Oei..ramen en deuren maar sluiten :-)
Het is wederom een prachtige omgeving.

1. Ali Phaff:
    21 september 2018
    Wat een schitterend uitzicht daar boven op die berg maar pas op voor dat spook he vannacht.😜 Hier stormt het en het kleinst van de regen en er werd net een foto van me gemaakt.(onweer) groetjes.
  2. Jos:
    Wat beleven we toch mooie dingen he bro !! Maar mooi mee doorgaan he hier gaat alles ook naar eens geen problemen Hymi gedraagd zich prima we zijn er evht blij mee