Tweede dag Dam pierre. Vlakbij Saumur.

20 september 2018 - Saumur, Frankrijk

Nadat ik Loes haar voorband toch ook maar heb geplakt (band was vannacht zachter geworden), zijn we op de fiets gestapt en langs de Loire naar Saumur gereden. Fietsen geparkeerd en stad bezocht. Ook omhoog naar kasteel met panoramisch uitzicht.
Op gezellig pleintje geluncht.
Daarna nog verder gefietst naar Gennes, maar helaas zaten daar flinke beklimmingen bij.
Dus teruggereden. Zo'n 16km gefietst. Het is nu best warm.
Loes zag in winkel ook nog een leuk idee om wat van leer te maken. Kun je flesje drinken in doen en een je fiets hangen.
Het weer gaat hier w.s. Morgen wat verslechteren.
Misschien koers iets zuidelijker. We gaan het morgen zien.
We hebben ook even stilgestaante bij het vreselijke ongeluk in Oss. Wat een drama!

1. Ali Phaff:
    20 september 2018
    Inderdaad wat een drama daar in Oss.Wat ik hoorde zijn er 3 kindertjes dood uit 1 gezin. Niet te bevatten en geen woorden voor.
  2. Rita:
    Hoi luitjes jullie zien er super uit😘kan ook niet anders met zoveel vakantiedagen😂Hier ook mooi weer maar dat gaat morgen ook veranderen. Zal je altijd zien Chantal en Bart vliegen morgenochtend naar New York maar KLM heeft morgen al 100 vluchten geschrapt in Europa vanwege de storm, wij duimen voor ze.