Laigne en Belin. Vlakbij Le Mans. 11.6

11 juni 2019 - Laigné-en-Belin, Frankrijk

Wat is het weer in de war! Vandaag zo'n 300km gereden en alsmaar buien. De plek die we op het oog hadden (2plaatsen) was bezet. Dan zoeken terwijl de 24uurs van Le Mans staat te gebeuren (volgens Joost) . Wat een drukte. Uiteindelijk zijn we wat kilometers gezakt en hier terecht gekomen. Rustige P bij gemeentehuis en kerk. Er is een saniplek maar geen aanwijzingen van waar je kunt staan. Dus overal! 🤗.

Eindelijk toen we even de benen gingen strekken kwam er een zonnetje bij. Maar de lucht ziet er hier nog vrij onrustig uit. Morgen hoeven we niet langs LIDL dus verwacht ik zo'n 400km te kunnen halen want we moeten nog een eindje. We gaan langs de westkust terug, dus niet via Maastricht.

Nog steeds prognose vrijdag thuiskomen. Groetjes van ons

1. Jos:
    11 juni 2019
    Jeetje bro dat bennje toch gauw zat he regenn rijden!! Wij zitten nu zoals polar zegt in Esposende op een cp achter politie buro en bus remise dus geen uitslapen morgen temp is wel okay maar tjonge wat een wind echt niet leuk straks mischien de camper met de neus in de wind draaien als ie niet zakt wel zonnig dat scheelt wel hebt je er zin in he 400 morgen ruik je de stallen al ?drive safe bro grtjsss
  2. Rita:
    12 juni 2019
    Nou Wim hier is het al niet veel beter vandaag Het is nu13.30 en nog niet droog geweest.Verveeld heel gauw maar beter weer opkomst en vrijdag warm.Dus jullie trip zit er bijna op.Toch weer vlug gegaan 6 weken.Rij voorzichtig en een fijne thuiskomst.Groetjes van ons.