Lac du Lavaud - 10.6

10 juni 2019 - Saint-Quentin-sur-Charente, Frankrijk

Wat een nattigheid vannacht en vanmorgen. Gauw een serviceplek opgezocht want de watertank is bijna leeg en de wc vol. Dorpje st. Angel stukje verder.... ja hoor. Drinkwater alleen met een jeton. Nergens te koop op 2e Pinksterdag. Verder een zeer verzorgde servicezuil. Wc mooi schoon kunnen maken. Maar weer verder.

We zouden naar Lac de Vassieviere. Daar aangekomen na een natte rit bleken er nog feesttenten te staan op de CP. Maar weer doorgereden en uiteindelijk gekozen voor een voor ons bekende plek Lac Lavaud. Nog net een leuk plekje kunnen bemachtigen. Rond 16uur aangekomen.

OH ja, onderweg begaf onze nieuwe TomTom Go 6200 het. Zwart scherm. Geen beweging in te krijgen. Gelukkig heb ik ook nog een oude TomTom. Niet meer helemaal up to date maar dat ben ik ook niet meer 😁🙃.  Helaas had ik de raamhouder niet meegenomen, dus moest Loes die in de hand houden🤗Eenmaal op de plek na een paar kopjes thee, kreeg ik het nieuwe ding weer aan de praat! 🎉

Zojuist alvast rondje barrage en dorpje gewandeld. Lekker!

1. Jos:
    10 juni 2019
    Dit tripje heb je toch al meer bewolking gehad dan je lief is he bah! Hopenlijk komt er toch nog aardig weer aan genieten dan maar je kan er toch niks mee he wij morgen ook weer de weg op ....drive safe and enjoy