Fouras aan zee

22 september 2018 - Fouras, Frankrijk

Het is al 16.00 uur als we eindelijk een plekje gevonden hebben. Er zijn veel te veel senioren met een camper 😊, maar dat geheel terzijde. Allemaal volle camper plekken.
Het was vanmorgen dik bewolkt in Champtoceaux, dus anker in en rijden. De opklaringen zitten volgens sat24. Com net onder La Rochelle.
Wij zijn er eerder dan de blauwe lucht, maar die komt eraan.
Temperatuur hier aan zee is nu 22graden.
Deze plek kost wel 8.20 en dan heb je 24 uur.
Misschien straks nog een strandwandelingetje 😎

1. Yvonne:
    22 september 2018
    Dat is beter als hier, vanmorgen nog goed maar nu regen, regen en regen. Morgen ook. Grrrr maar dan knapt het weer op. Dus geniet nog maar ff.

Groetjes uit Schiedam
  2. Rita:
    22 september 2018
    Wat een mooie foto’s jongens schitterende omgeving groetjes uit een bewolkt regenachtig onweer en koud Spijkenisse
  3. Wim:
    Heel veel sterkte met het slechte weer! Volgende week maar weer wat beter 😘
  4. Jos:
    22 september 2018
    Hier in San Clemente de la Mancha genoeg plek hoor !! No wurry's!! Vandaag de kust even de rug toegekeerd en rustig richting Portugal en dan zien we wel weer de temp mag iets lager 39 is lekker maar niet voor iedereen take care😉