Salardu vlakbij Vielha Sp. 5juni2019

5 juni 2019 - Salardú, Spanje

Het was een hele rit. Bijna 300km. Maar vannacht en vanmorgen was het grijs en buien. Onderweg hebben we de zon weer gezien maar nu op de mix cp/p zitten we op ruim 1300m in de wolken. Zijn we tenminste ook eens in de wolken 😁. Het was een prachtige route met veel bochtenwerk, soms wat smal en met één tunnel van 5km! Iets meer zon en het was nog mooier geweest.

Staan nu op korte afstand van de Franse grens. Morgen duiken we oostelijk Frankrijk in, ja want we moeten omlaag 🙃.

Groetjes van ons wij gaan zo aan de paella.

1. Ali Phaff:
    5 juni 2019
    Schitterende foto's met die rotsen en kronkelwegen.
  2. Jos:
    Ziet er koud uit . Wij zitten aan de kust in Portugal een uur of 2 onder lissabon
  3. Jos:
    5 juni 2019
    Zeker weer een aardig plekje hoor wij voorlopig met nog een busje op de cliff benieuwd of dat zo blijf gaan straks naar het restaurantje 100 mtr verder onszelf tracteren hebben we verdiend vinden we