Lisle sur Tarne t. n. o. van Toulouse 6.6.2019

6 juni 2019 - Lisle-sur-Tarn, Frankrijk

Vanmorgen bij het ontwaken was de zon weer terug! We gingen dwars door en over de Pyreneeën naar Frankrijk dus een beetje zon erbij maakt het beeld mooier. En dat was het. Besneeuwde toppen, diepe dalen van alles. Was prima te rijden.

In Frankrijk verdwenen de laatste wolkjes en werd het weer warm, dus korte broek blijft 🤗. TomTom geprogrammeerd op LIDL voor grote proviand upgrade 😊. Vlakbij Albi was er een. Eerst schoten we voorbij ons doel (kwam niet door TomTom) maar uiteindelijk was er een spiksplinternieuwe LIDL. Leek Wolvega wel 🙃.

Toen CP geprogrammeerd en kwamen we rond half 4 op cp Lisle sur Tarn aan de Tarn en een meertje. Prachtig! En gratis. Inclusief sanitation.

Natuurlijk hebben we het meertje even gerond. Temp rond 25gr. Lekker. Morgen zullen we weer beslissen.

1. Jos:
    6 juni 2019
    Ziet er mooi uit
  2. Jos:
    Weer een mooi plekje bro...wij zijn uiteindelijk beland op een nieuwe CP bij Intermarche voor 4 campers nu het zonnetje net weer gaat schijnen een prachtig uitzicht over het dorp en de zee tis hier ook rustig