Spaans Baskenland- Zegama 13 mei

13 mei 2019 - Zegama, Spanje

Vanmorgen na de Sani-verzorging alles vol en leeg. Via Lidl - en via een heerlijke kronkelweg over de Pyreneeën (1050m) zijn we langs Pamplona gereden en rond 14 uur op de cp van Zegama. Nette plek met schitterende omgeving en temperatuur al in de 20.

Morgen hebben we een camping op het oog waar we de was kunnen kuisen.  Dus nog 1 nachtje genieten van onze nestgeur 😅.

1. Jos:
    13 mei 2019
    Mooi hoor . Wij staan op een cp in la Pineda even voor bij tarragona uitzicht op zee. Leuke boulevard morgen weer een stukje verder groetjes
  2. Jos:
    13 mei 2019
    Toch wel mooi he die blauwe luchten en met het windje blijft het toch koel he en in de zon heerlijk enjoy !!!
  3. Ali Phaff:
    13 mei 2019
    Mooie omgeving zo te zien en het is te hopen dat je goed slaapt in een schoon bed.😋 groetjes daar.
  4. Nelly & Gerard:
    13 mei 2019
    Hoi Wim en Loes geniet van de mooie omgeving, de strak blauwe lucht en de vakantie.
    Dat geldt natuurlijk ook voor Jos en Inge, die ook wel eens op dit net kijken.

Groetjes
  5. Rita:
    14 mei 2019
    Wat een mooie cp en wat een stralende blauwe lucht.Hier ook een strak blauwe lucht en 17 graden en ook genoten van een terrasje.Heerlijk waren we aan toe.Hans gaat donderdag een dagje naar Blijdorp van de dagbesteding vanwege 1 jarig bestaan tot 19.30 met koffie met gebak lunch en de pizzabus bij terugkomst.Hannie en ik “zei de gek” gaan een dagje Rotterdam doen en bij heel lekker weer Den Haag.Geniet doen wij ook 😘😘😘😘