Lège Cap Ferret - vr.10 mei

10 mei 2019 - Lège-Cap-Ferret, Frankrijk

Omdat het weer redelijk goed zou blijven, blijven we nog een nachtje op deze cp

De fietsen heb ik vandaag voor het eerst uit de garage gehaald en na 1 bakje koffie, op de pedalen. Een fietsroute door beboste duinen naar Lacanau-Océan. Een kustplaats. Veel winkeltjes en restaurantjes. Dus hier maar mosselen met friet gegeten. Deze waren in de schil gewokt met heerlijke kruiden. Glaasje Grolsch erbij. Niet gek na zo'n fietstochtje.

En toen moesten we nog terug. Toch even 54.7km gescoord vandaag. Had zo'n eerste keer iets minder gemogen, maar toch!   Morgen maar weer verder met de camper.

Oh Ja, we hadden half tot 3/4 bewolking dus ook zon. Temp was lekker.

1. Tineke:
    10 mei 2019
    Hoi. Bekende plekjes en lekker fietsen daar, alles vlak. Hier lijkt het weer ook beter te worden
    Vannacht nog regen maar nu voorzichtig een zonnetje.
  2. Jos:
    10 mei 2019
    Lekker stukje fietsen moet kunnen
  3. Ali Phaff:
    Het is lekker genieten zie ik en het weer wordt ook langzaam.beter. Veel plezier.