Beauville - camping Les 2 Lacs

7 oktober 2018 - Beauville, Frankrijk

Gistermorgen hebben we even een spannende rit gemaakt komende ui Bouzies. Moesten eerst een brug over van 2.30m. Onze wagen meet 2.26m..Mwa, moet kunnen. Loes op de brug en inschatten. Al gauw kwam het geruststellend knikje. Dus karren maar.

Toen over een weg met rechts rotsen, soms ook boven je hoofd. Spannend e  mooi. Kwamen aan op Puy l'eveque. Camping. Geen sterveling tebekennen. Gebeld. Ja ik kom vanmiddag, hier is de code voor de slagboom. Mooie plek om de was te doen en te drogen in dit zonnetje. Helaas na 3 uren wachten nog niks. Toen zijn we opgestapt.

Nog zo'n 45 min doorgereden naar Beauville. Camping les 2 lacs. Nederlandse eigenaren. Gauw was in de machine. Opgehangen. Zon weg. Wolken kwamen en regen. Toch maar wat in droogtrommel, de rest in onze badkamer. Ging goed 😄

Regen,regen en nog eens regen. Bijna geen gsm bereik. Nu inmiddels zondag en heb ik even wifi. Het is 18uur geweest en de lucht lijkt te breken. Er ligt een flinke depressie over ons heen. Morgenvroeg weerbeeld bekijken en dan besluiten welke kant we op gaan. We willen toch weer zon.

De foto's die we hebben gemaakt staan op onze telefoons en dit verhaal schrijf ik via mijn tablet.   Groetjes